Perioada de garanție de doi ani oferită de Morem Group se apropie de sfârșit? Ce urmează? Etapa post garanție!
Suntem siguri de rezistența produselor noastre și de aceea îndrăznim să oferim servicii post garanție, cu alte cuvinte oferim o extindere a serviciului standard de garanție de 2 ani. Nu este nimic greu să acorzi ceva în plus atâta timp cât știi că livrezi cea mai bună calitate.
De ce reușim să oferim servicii post garanție:
- Suntem atenți la detalii
- Folosim doar materiale de cea mai bună calitate
- Ne pasă de clienții noștri și vrem ca întotdeauna să fie mulțumiți
- Știm ce facem
Toate aceste lucruri ne diferențiază de cei ce livrează piese de mobilier în serie. Morem Group înseamnă atenție, responsabilitate, un lucru bine lucrat de la început până la sfârșit. De aceea, reușim să oferim o extinderea a serviciului post garanție, oferindu-i clientului nostru liniștea căminului său.
Prin serviciul post garanție poți beneficia de:
- Reparații mobilier apărute după perioada de garanție.
- Înlocuirea unor accesorii ale pieselor de mobilier
Ba chiar mai mult de atât, ne dorim să păstrăm continuu legătura și să completăm cu piese de mobilier necesare ori de câte ori dimensiunile spațiului permit.
Dacă vei fi client Morem Group nu îți rămâne decât să te bucuri de ceea ce ai în interiorul locuinței tale, să te bucuri de confort, mobilier personalizat, să petreci timp frumos alături de cei dragi.
Morem Group este acea fabrică de mobilier customizat, mereu atentă la nevoia ta!